Grandbysresor!

Okej, listen up!

Jag har nu fixat en blogg där jag kommer skriva om allt som rör min Au Pair tid + andra resor. Det var Sabines idé att fixa en och på den kommer jag skriva på både engelska och svenska så att alla mina vänner ska kunna förstå.

Jag kommer såklart uppdatera denna med, men med saker jag inte anser har med resor eller au pairandet att göra som till exempel videos, saker som hänt hemma, musik...

Jag hoppas i alla fall att ni ska tycka om min nya "reseblogg" som jag döpt till "Grandbysresor".


Kommentarer
Postat av: Ellen - ellastankar.blogg.se

Aha, da ska vi lägga till den pa bloglovin ocksa.



Svar: Hehe det later ju prima det =) Aterstar väl att se om det bara är till en början eller om de alltid är sa snälla och duktiga ;-) Hehe.



Haha ja det blev knas där du, men det gör inget =P

2010-01-19 @ 20:31:17
URL: http://ellastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback