Lite text, mer bilder.

Det känns verkligen som om jag har legat på latsidan de senaste dagarna. Jag hade tänkt åka in till stan både i söndags och igår. Men i söndags var det ingen som kunde följa med och igår träffade jag Emelie och ingen utav oss hade någon större lust att gå ut.
Men idag tog jag tag i det och bad mamma följa med. Så när hon kommer hem är det bara för henne att snällt följa med mig.

Jag har märkt att jag är hemskt duktig på att skriva väldigt lite här på bloggen. Det har blivigt mest bilder och musik. Men tack vare det så känns bloggen mycket roligare än den gjorde innan, då jag faktiskt skrev för mycket och lade in för lite bilder.

Fick nästan panik för någon timme sedan då jag trodde datorn skulle krascha, så nu sitter jag och kopierar all musik från datorn till den externa. 120 minuter kvar och det är inte ens halvvägs, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback