Today!

Ska hämta upp min tvätt om en kvart. Det var så skönt att veta att ingen hade bokat tvättstugan under hela dagen så jag kan tvätta hur många tvättar jag vill. Inte för att jag kommer hinna det eftersom att jag ska hinna med detta idag:

10.30
  - Försöka packa ner mer saker (läs: lägga fram mer saker på mattan. Jag kan nämligen inte packa ner det i väskan än eftersom att jag inte vet vad jag ska ha på mig de kommande dagarna)
12.30 - Åka in till stan och försöka hitta några presenter till mina varnvaktsbarn. Har redan en film men skulle vilja hitta något mer.
13.30 - Gå till Andrea's jobb och lämna av två filmer jag glömde lämna i måndags.
15.00 - Jozzo kommer och ska sova över eftersom att hon inte bor jättenära. Jag ska nog tvinga med henne till Hemköp så att jag kan få köpa några kilo svenskt godis att ta med, haha. Ska nog även köpa lite tidningar så att jag har något att göra under de tråkiga kvällarna jag kanske får.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback