BEATSTEAKS AT ULU, LONDON

Vi bestämde oss för att hoppa över förbandet och sitta utanför och njuta av värmen istället. Peter (gitarristen) stod ute och rökte hela tiden. De andra gick ut och in från stället flera gånger. De tyckte nog det var ganska skönt att kunna gå omkring utan jobbiga fans runt omkring sig.


I väntan på Beatsteaks. Anjelicas jättefina försök till ett kort på...ja, vad har jag inte riktigt listat ut än, haha.


MUMS!


Som ni kan se är inte kameran så bra på att ta bilder i mörker men det gör faktiskt inget. Det är ju upplevelsen och inte bilderna som är de viktiga.


Älskade verkligen energin både bandet och publiken hade. Synd bara att det alltid ska stå någon med vitt framför mig när jag ska ta bilder, haha.


Arnim!


Det är näst intill omöjligt att inte bli svettig på konserter, så denna var inget undantag. Jag måste även tilläga att jag aldrig i mitt liv blivigt såhär svettig som under den här konserten. Temperaturen steg för varje minut. Bandet hoppade omkring och publiken vill såklart inte vara sämre. Jag och Anjelica tog det ändå relativt lugnt men ändå kom man ut som ett översvettat monster. Men jag hade det sjukt roligt. (som ni kan se har jag ganska mycket "häng" på byxorna och det är för att jag inte kunde få upp dem för de satt som fastklistrade)


Konserten i sig var sjukt bra men den kommer endast upp på min top fem för att det var den första Beatsteaks konserten jag var på. Prag däremot, wow, åker rakt upp på plats ett. Men de bilderna kommer på söndag eller nästa vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback