HONEY, I'M HOME!

Först av allt...BEATSTEAKS VAR FANTASTISKA! Om jag skulle beskriva konserten med tre ord skulle det, utan tvekan, bli energi, svett och glädje! Så jäääävla bra!

London döremot, mja. Ingen stad jag skulle spendera pengar på att åka tillbaka till!

Eftersom att jag lånade min farbrors kamera kan jag inte få in korten på datorn (usb sladden glömdes hemma hos honom) så bilderna kommer komma upp i dubbel upplaga efter Prag. Imorgon eftermiddag åker jag till farmor och på onsdag morgon åker vi. Känns konstigt att säga att jag ska se Beatsteaks nästa vecka igen!!


Kommentarer
Postat av: amanda

åååhhh, så härligt att höra! :D jag är så sjukt glad för din skull att du äntligen har fått se beatsteaks och ska se dem IGEN!



förresten fick jag samma känsla när jag var i london sist. lockar mig inte det minsta lilla, det är som berlin i mina ögon. hahaha!

2010-06-07 @ 15:29:36
URL: http://ichglaubandich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback