MER TJAT!

Jag vet, jag vet och förlåt för det. Det har blivigt jättemycket om Beatsteaks de senaste veckorna. Så fort ruschen efter konserterna och den extrema glädjen jag känner över konserten på Wuhlheide nästa år återgår jag till det vanliga bloggandet. Det blir även mycket eftersom att jag bloggar för min skull och ingen annans så jag vill gärna minnas min glädje :D

Nu till en sak som har med Beatsteaks att göra. De skrev detta på sin hemsida igår:


Vilket alltså betyder att de även håller på att fixa ihop en turnéplan för oss utanför Tyskland. Förhoppningsvis kommer de till Sverige med tanke på att de gjort de alla tidigare år. Kommer de till Sverige betyder de att de åker till Finland med (eftersom att de, precis som Sverige, åkt dit varje gång). Och jag är inte helt dum. Jag har redan lyckats få med pappa till Finland och mamma till Malmö/Göteborg om de åker till någon utav de städerna.
Till Stockholm lär de komma. Jag tar inte ut någon glädje i förväg. Jag håller bara tummarna!

Jag kan skatta mig lycklig över att jag har en sån fantastiskt familj som faktiskt följer med mig på sånna här saker! Men å andra sidan, vem följer inte med på en resa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback