PRAG - DEL 6

Det här är den sista delen med bilderna från Prag!



Någon weird sak som satt ovanför en dörr. Ser mysig ut. Och min födelsedagsmat. Är nog en utav de godaste pastorna jag någonsin ätit.


Under vissa perioder blev det lite halvtråkigt då man satt och tråkade på hotellet. Det är därför en del bilder blir som denna!


På min födelsedag när det började bli kväll utbrast farmor "jag ska bara ner, kommer snart". Jag tänkte att hon skulle ner till hotellcafét och dricka och reflekterade inte mer på det förens hon kom tillbaka. Då hade hon en ros med sig. Gulligt.


Som sagt, ibland blev det lite tråkigt. Skönt att jag är bra på att roa mig själv.


Direkt efter konserten packade vi klart väskan, blev ganska trångt eftersom att jag hade shoppat järnet på slutet. Fick ha på mig två t-shirtar, en långärmad, en tjocktröja och en jacka. Men jag börjar bli van att få ha lager på lager när jag flyger. Måste sluta shoppa så hemskt mycket när jag är utomlands.

Resan hem gick bra. Blev bara lite krångel på Skavsta men jag orkar inte ens tänka på det nu. Blir bara irriterad. I alla fall så var det rätt skönt att komma hem efter att ha levt i en resväska i över en vecka.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är alltid fint med rosor. =)

2010-06-28 @ 18:45:19
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback