Dagen!

Hela förmiddagen hade jag spänningshuvudvärk som kom i perioder. Något som jag verkligen inte tycker om. Men nu har det gått över.

Och jag kan sluta oroa mig om Beatsteaks biljetterna nu för de kom idag. De såg inte så himla speciella ut, men känslan av att hålla ett par biljetter med Beatsteaks i stora bokstäver på känns riktigt bra. Imorgon kommer farmor hit och då beställer vi flyg och hotell till Prag. Tycker det är så himla kul med planeringen av resor. Allt från att välja hotell och flyg som passar till att skriva packningslista.

Apropå resor så kommer jag och Anjelica inte åka till Berlin i sommar pga ekonomiska själ. Vi hade ju tänkt åka i början av juli, men för några dagar insåg vi att det redan är mars och att vi inte hade lagt undan några pengar över huvudtaget. Så jag har istället bestämt mig att åka på solsemester i december. Om jag blir ensam eller ej vet jag inte än.

En sista sak, min mobil är fortfarande sönder och jag har kommit fram till att pappa har garanti papprerna...någonstans. Jag kommer inte ha tid att lämna in den denna vecka så det får bli nästa. Jag hittade i alla fall en mobil som jag har satt in mitt SIM-kort i. Det är en mobil som pappa fick av sitt jobb. När han bestämde sig för att köpa en ny tog jag över den och efter mig tog Anjelica den. När Anjelica hade den lyckades hon fixa en fin spricka över hela displayen och repat hela baksidan. Hon har även målat den med svart nagellack, så ni kan ju tänka er hur fin den är just nu. Men den duger tills vidare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback