Kaos!

Det är kaos här hemma. Vi ska nämligen lägga nytt golv och måla väggarna i hallen.
Vi har även köpt en ny garderob som är fyra gånger större än den vi hade innan. Så idag monterade vi ner den. Golvlådorna och skåpslådorna ligger nu i min korridor och i hallen har vi flera flyttkartonger med diverse prylar. Imorgon ska hatthyllan ner. Så i påsk kommer lägenheten vara en kaotisk svinstia, alltid lika mysigt.

Jag tror knappast jag hjälper mina parents genom att tjata om en tidig 20års present, haha!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag känner igen mig, har ju upplevt både stambyte och renovering! Vi fick diska i handfatet på lilla toaletten exempelvis.

2010-03-31 @ 21:16:19
URL: http://etikettemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback