Skyltning!

Det roligaste på jobbet (förutom att stå och snacka skit med mina kollegor) är att skylta. Idag insåg att alla skyltfönster på jobbet är skyltade av mig. Vi brukar försöka hålla något slags "tema" i varje fönster men det är inte alltid så lätt. Vi skyltar alltid om efter två veckor.

1: Försökte få till det manliga, vet inte om jag lyckades. Det man inte kan se att de står två stora ölglas på bordet och lite slipsar och så.


2:a skylfönstret är barnfönstret och just nu ligger det mest gossedjur där så jag sket i att ta kort på det.

3: Skyltade om detta igår. Temat är blått och jag blev riktigt nöjd, speciellt med vaserna som jag stoppade halsdukar i!


4: Hade ingen speciell plan när jag började skylta detta men det slutade med att det blev väldigt gult med svarta detaljer.


5: Skyltade om detta idag. När jag började (med dockan till vänster) tänka jag lite "Gypsy" på den andra tog jag bara något som jag tyckte passade in. Klänningen är brun och inte blå som det kanske ser ut som på bilden.


6: Det här skulle egentligen skyltas om idag om jag inte minns rätt men efter att ha gjort två stycken på en dag kändes det lite för jobbigt. Temat var från början höst.


7: Det andra jag sfixade om idag. Precis bredvid detta skyltfönster har vi en bankomat dit många ungdomar går för att ta ut pengar så jag tänkte att jag skulle göra det lite tonårsvänligt så temat blev väl lite "punkigt". Insåg också att ljuset var väldigt dåligt.


Café: Vi har ett till skyltfönster som vi kallar café eftersom att det är utanför caféet vi har inne i affären. Det tog jag inte kort på men det har vintertema.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback