Underbara vänner!

Hittade precis tre gamla kort i en pärm. Tänk att det var över två år sedan man fyllde arton:



Från vänster till höger:

Kort 1
(från Emelie)

Till Veronica Grandby
Redan 18 va?
Du var ju 13 igår.

Jag känner verkligen att den här underbara tiden med dig har gått så fort, kanske just därför att du är så underbar.

Händelser och upplevelser är det vi värdesätter och uppskattar mest av här i livet.

Det kan ge en förklaring till varför jag inte har någonting inslaget med mig till dig, för du ska lära sig spela gitarr i sommar.

Du betyder mycket ska du veta, hur mycket jag än kan irritera dig så hoppas jag att du fortsätter stå ut med mig.

Kärlek och kramar, Emelie.

Kort 2
(från Tove)

Jag tillägnar med glädje en helkväll, bestående av en trerätters middag med dig. S:t paulsg .. omvandlas för en kväll till stans mest exklusiva och åtråvärda restaurang. Ni förväntas vara uppklädd. Välkommen! P.S. ett asstort grattis på 18-årsdagen!!! Du är vuxen nu kvinna!

Kort 3
(från Andrea när hon gått till jobbet och jag var ensam i lägenheten)

Hej Veronica!
God morgon.

Jag beger mig nu. Ta frukost i köket, finns ex plättar i kylen som du kan steka!

Vi hörs senare!
Kramar Ea

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha vad roligt! vad hände med gitarren Veronica ;D? xD

2010-10-07 @ 09:36:33
URL: http://etikettemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback