KROPPEN SA IFRÅN!

Jag har blivigt sjuk. Veckan blev mer hektisk än vad jag kunnat tänka mig. Jag har haft barnen både morgon och eftermiddag tre dagar denna vecka, plus att jag har jobbat som en häst där emellan så jag har jobbat från 07.00 till 17.30-18.00. Idag hade jag dem bara på morgonen och jag trodde jag skulle somna stående på t-banan på vägen hem. Benen ville knappt bära mig och ögonen ville inte hålla sig öppna. Och så drar man på sig en förkylning på det. Perfekt!

Så idag är jag hemma och kan ägna lite tid åt att sitta vid datorn, lyssna på musik och vila. Något jag inte hunnit på hela veckan!

Kommentarer
Postat av: amanda

Det låter precis som mig! Min sista vecka i Köln var minst sagt också hektisk (men på ett mycket roligt sätt). Samma dag jag åkte hem drog jag på mig en förkylning. I tisdags OCH onsdags var jag så trött att jag trodde ett tag att jag skulle svimma av trötthet när jag stod upp (har aldrig i hela mitt liv varit så trött). Och igår drog jag på mig lite feber.



Hoppas du mår bättre snart!

2010-09-04 @ 10:07:17
URL: http://ichglaubandich.blogg.se/
Postat av: Ellen - ellastankar.blogg.se

Hoppas du mar bättre nu!

2010-09-08 @ 22:40:47
URL: http://ellastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback