Mina sista dagar i Sverige!

Mina sista dagar i Sverige kommer bli hektiska.

Idag, fredag:
- Jobba 12.00 - 18.00
- Pizza med lillasyster
- Fest hos Emelie

Lördag:
- Fika med Tove
- Köpa ut min medecin
- Köpa nytt piercingsmycke (tappade min lilla favorit så just nu har jag en jättestor kul, ful som få)
- Börja packa en aning

Söndag:
- Packa
- Packa
- Packa

Måndag:
- Sista dagen på jobbet innan en tre veckors semester. Börjar den 27 dec igen.
- Kanske träffa Jozzo.
- Köpa godis och böcker inför resan
- Börja fixa med alla batterier, ladda, fixa in nya låtar på mobilen och så vidare.

Tisdag:
- Upp 04.30 för att åka till Arlanda.
- Framme på Teneriffa runt 15.00


ska kanske tillägga att packa i sin enkelhet kanske är fel ord för mig. Mega-power-packa kanske passar bättre in. Jag kräver nämligen mycket innan jag börjar packa:
- Bra musik
- En packningslista
- Något gott att tugga på/dricka
- Rätt humör (ÄR viktigt, annars packar jag ner massa myskosaker jag inte har någon användning för)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback