Dubbelbokning!

I morse kom Rob hit, vi gjorde äppelpaj och pratade strunt.
Hon berättade om sin Berlin resa som hon gjorde förra helgen för att se hennes nummer ett favoritband "Childen of Bodom" ,som hon för övrigt sett minst trettioen- tusentvå gånger.

(gammal mobilbild, tagen av Anjelica)

Fick även ett sms av Emelie igår och det visade sig att jag hade dubbelbokat denna dag. Jag som alltid skriver upp saker i min almanacka!! Men vi bestämde att ses nästa helg istället. Så kan det gå när man har för mycket i hjärnan, rättare sagt, för mycket onödigt i hjärnan.

Imorgon på förmiddagen ska jag på en arbetsintervju och till kvällen blir det "Metro Station" med Andrea. Synd att varken Emelie eller Lina kunde komma pga pengarbrist. Hade vart kul att träffa dem båda!

Nu ska jag fixa lite lunch till mig själv,
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Rob

Nej, 7 gånger. :(

2009-02-07 @ 17:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback