Helsingfors 15/1 - 17/1, 2009

Eftersom att Metrobloggen.se inte tillät en att ladda upp så många bilder i det format man själv ville så tänkte jag att jag skulle ladda upp fler bilder från Helsingfors resan. Det kanske inte är av intresse men jag vill gärna få upp dem här i alla fall (:

Och till Ida som undrade vilken båt vi åkte med så var det Serenade. Och hon sa att hon även tyckte om "nattlivet" på båten. Och nattliv är det verkligen om man åker Fredag-Söndag, det är lite mer "äldre" människor om man åker Torsdag-Lördag, som vi gjorde. Men själv finner jag inte längre något nöje i att åka på kryssningar eftersom att jag gjort det för många gånger genom åren (:

Dag/Kväll 1
  
  

Dag 2 - Helsingfors

  
  
  

Man blir nästan lite sentimental av att gå omkring i Helsingfors!

Första gången jag åkte dit med en kompis var när Andrea fyllde femton.
Vi åkte till Helsingfors på hennes födelsedag, jag kommer även ihåg att hon fick en H.I.M tröja av mig. Vi hade så extremt kul, det är absolut ett minne jag kommer ha för resten av livet!

Året efter, samma dag då jag började på mitt första gymnasium Didaktus, åkte jag och Tove till Helsingfors. Tyvärr var jag så hård utav mig att jag gick omkring i tjocktröja och alldeles för långa byxor på mig. Istället för att njuta av värmen gick jag omkring och svettades, haha!

Sen har man ju åkt ett x antal gånger med familjen, vi åkte mer när jag och Anjelica var små, flera gånger om året kunde det bli. Men nu när vi har egna viljor blir det väl inte lika många gånger, men det är faktiskt skönt.

Kommentarer
Postat av: Denise

okej:) ska göra detsamma med dig! <3

2009-01-27 @ 16:30:40
URL: http://ribqa.blogg.se/
Postat av: IDA

Absolut, tack så mycket! :) Lägger till dig med? :)

2009-01-27 @ 16:35:36
URL: http://iiea.blogg.se/
Postat av: Sanna

Sötunge! :D Haha, hade glömt att man kunde länka, ska uppdatera mina länkar :)

2009-01-27 @ 19:17:11
URL: http://hardcorecandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback