In the meantime...

Jag tog bort min twitter, yes I did. Men oroa er inte, jag ska fixa en ny.

Åh så fint det ser ut med Svenska och Engelska.
För övrigt hade jag lust att göra något impulsivt. Som att åka till Berlin, bara sådär.
Men som den tänkare jag är insåg jag snabbt att det var en dålig idé, av en anledning: Jag är pank.

+ vår cykelpump är fortfarande borta, vilket den den har varit i sådär...sex-sju år.
Och jag som hade tänkt att cykla idag! Nästa vecka tar jag med the bike till Slussen och pumpar den där.



Om blogg.se inte hade krånglat så mycket idag hade det vart tre.fyra inlägg uppe just nu.

Kommentarer
Postat av: amanda

kanske för att det inte alls låter som de gjorde förr? 8D

2009-06-17 @ 21:55:23
URL: http://ichglaubandich.blogg.se/tyskland

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback