Panik's nya + andra skivor!

Nu har jag nu lyssnat igenom Panik's nya album. Först tänkte jag "Ist das alles?", men nu efter tredje gången så börjar den faktiskt bli bra. Såklart är en del låtar bättre än andra, men jag vänjer mig. En direkt favorit är "Perfekt".

Tycker det är hemskt många band som har släppt skivor hittills i år. Jag blir helt förvirrad! Dock måste jag säga att "Der Film" med Jennifer Rostock måste vara en utav höjdpunkterna. Skivan förvånade mig verkligen positivt.

Även Samy Deluxe's "Dis Wo Ich Herkomm" förvånade mig. Skivan låter inte alls som hans tidigare material. Den är inte av lika "hård" hiphop som hans tidigare.

Plus att jag faktiskt måste erkänna, mot min vilja, att Tokio Hotel's nya skiva är ganska bra! Men säg inte att jag sagt det ;D



Är det bara jag som märkt att alla skivor är från Tyska band? Haha! Året skulle blivigt komplett om Beatsteaks också hade kommit ut med en ny skiva! Men året är ju inte slut än. Men Beatsteaks har ändå inga direkta planer på att börja recorda ett nytt för tillfället.

Kommentarer
Postat av: amanda

åh, jag vill lyssna på panik's album, men jag ska hålla mig tills jag håller det i handen. samy deluxe förvånade mig också, om jag ska vara ärlig. låter verkligen helt annorlunda - men fortfarande lika bra.



hahaha "inte ganska bra"? jag lyssnade bara på halva engelska (kunde inte lyssna på tyska?) och tröttnade. antar att det är bättre på tyska.

2009-10-06 @ 23:29:19
URL: http://ichglaubandich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback