KiddBeatz, Wax & Herbal T


Kommentarer
Postat av: Amanda

Svar: Vadå, har du tyckt han var ful innan? Haha. Fast när han spelade gitarr så spände han blicken och läpparna på ett speciellt sätt, så han såg mycket äldre och seriösare ut. Jag minns att när han gjorde så och tittade på mig i flera sekunder tänkte jag: "helvete vad han kommer bli snygg om några år". När jag förklarar det låter som ett fangirl-moment, men det var det inte. Jag hoppas du förstår vad jag menar.



Hans engelska är riktigt grym. Den killen imponerar verkligen på mig. Han är 12år, ska egentligen gå i sexan, men går i åttan. Bara det är sjukt och tänk då på hans karriär han har vid sidan om! Hans engelska är ju så bra eftersom han träffar många internationella personer. Jag skulle faktiskt vilja påstå att hans engelska ungefär är max 20% sämre än min. Och med tanke på att han är tysk är det också grymt!



Och ja, det var sanbitter. God smak, men eftersmaken var förfärlig!

2010-11-11 @ 23:01:15
URL: http://ichglaubandich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback