Härliga ord!

Trotts att helgen har vart extremt långtråkig så har jag en riktigt bra nyhet.
Min underbara vän Melanie från Österrike beställde flygbiljetter i fredags. Så hon och hennes kompis Claudia kommer hit 21 Maj till 25 Maj. Vi kommer ha det riktigt grymt!

En annan sak, som jag inte kommit underfund med om det är positivt eller negativt är att jag får min tandställning på Torsdag. Jag kommer bara ha på överkäken. Jag är inte det minsta nervös, vilket är fantastiskt. Och in the end är det ju en bra sak. Jag måste bara lära mig att leva med den i ett - ett och ett halvt år.

Jag är även hel sänd hela tiden. Jag skickade iväg ett mail om ett jobberbjudande från 22 Juni - 31 Juli. Så jag väntar på svar och kollar mailen hela tiden. Vi får se om jag får det eller inte.

Jag använde många bra ord i det här inlägget. Humöret är på något konstigt vis på topp.


Grattis till Amanda som fyller sjutton år idag. Och grattis till Joey Joridson som blir hela trettiofyra år!


Kommentarer
Postat av: eliiin.

svar; hehe, vad bra. jag tycker han nästan är sötare än björn eftersom han är yngre :)

2009-04-26 @ 22:31:24
URL: http://ijustwannajump.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback