Om de åker på Turné...

När Beatsteaks är har haft sin välförtjänta "paus" hoppas jag verkligen att de börjar pilla lite på en ny skiva. Och sedan åka på turné. Jag hoppar även att de turnerar ungefär så som de gjorde förra året i Norden:
Malmö - Köpenhamn - Stockholm - Helsingfors.
Jag kommer lätt gå på alla fyra i sånna fall. En annan sak, som jag är 100% säker på att de kommer göra, är att spela i Berlin. De spelar alltid där eftersom att det är deras hemstad och de verkar älska den mer än allt annat. Haha.
Och jag kommer vara på minst en utav deras Berlin konserter! Det kan ni skriva upp eller hoppa upp och sätta er på!


(Spelordningen på städerna är helt i fel ordning på bilden)

Föresten kanske jag borde fixa en ny kategori: "Beatsteaks"...
...Eller vänta. Det var en bra idé. Jag ska nog ta och fixa det nu på en gång! (vilket ni även kan se att inlägget är sorterat i nu!)


Kommentarer
Postat av: Denise - aupair i England

SV: Ja det ska jag med bli! :D Ingen sur-tant inte! :D



Ja men du kommer nog komma in i språket ganska snabbt i alla fall eftersom det är runtomkring dig var du än är :)

Ja jag vill ha riktigt sofistikerad accent men det låter väl lite halvdant nu! Haha. Jag jobbar i Bracknell, ligger ca 1 timma sydväst om London :)

2009-04-23 @ 22:44:12
URL: http://denisegk.blogg.se/
Postat av: Linda

sv:Tack så mycket. 50:- för båda! :)

2009-04-23 @ 23:45:44
URL: http://lindakihlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback