Random sommarturné?

Ja. Hemskt vad jag tjatar om Beatsteaks. Men se det från den ljusa sidan, jag är i alla fall medveten om det. Finns så många som tjatar som inte förstår det själva. Det jag tänkte berätta är att jag snart får abstinensbesvär av något slag snart. Kan inte bandet bara bestämma sig för att åka ut på en random sommarturné?

(Ja, jag kände att den här bilden behövdes!)


F.ö så åker min lillasyster till Lüneburg, som ligger 5 mil från Hamburg, imorgon. Behöver jag ens säga att jag är avundsjuk? Det är första gången hon åker utan mig eller våra föräldrar, så det känns såklart lite pirrigt, för både henne och resten av familjen. Men hon är i goda händer! Hon ska nämligen bo hos sin kompis...what's-her-name som är snäll men dålig på Engelska.

Kommentarer
Postat av: Anonym

a jag älskar det :D

2009-04-24 @ 23:06:05
URL: http://picturebridge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback