Bena i fisken.

"Det är du som bestämmer över panikattacken, inte tvärt om!" - Ha...ha! Vet ni hur jävla svårt det är att tänka så? Det är rent ut sagt omöjligt!

Idag var jag pepp, ruskigt pepp. Jag ville till skolan, allt var bra tills precis innan vi skulle gå. Då...BAM! Så nu sitter jag här och ringt tusen lärare...eller två. Min "program"ledare och min mentor. Men jag har ringt dem flera gånger. Tror ni dem svarar? Nej! Så jag antar att de har lunch nu (eller deras scheman säger det).

För nu ska jag bena i den här fisken. Jag ska få tag på någon, diskutera min kurser och fråga om det finns någon möjlighet att fixa till mitt lilla problem jag har lindat runt mig.


Jag må låta hög, men icke. Jag är endast arg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback