I nian.

Jag undrar verkligen hur tråkigt jag måste haft det på lektionen i nian då jag skrev det här:

"Aha!" Skrek Andrea och tappade pennan.
"Är du rädd för pennan?" Frågade Emelie.
"Nej, nej, inte alls." Svarade hon och glodde på pennan.
"Hur lång är mattan?" Frågade Andrea helt plötsligt.
"Det beror på!" Svarade Veronica och hoppade upp och ner.
"Du borde åka utomlands!" Sa Emelie och petade sig i örat. Andrea petade sig i näsan med pennan hon hade tappat. Helt plötsligt ramlade BK ner på bordet och började dansa tango. Linn och Roxanne som satt på scenen skrek till då de föll genom golvet och ner på skolgaraget. Charlotte började dansa en intim dans med väggen. Moa hängde på hennes rygg. Andrea fick den storartade idén att bjuda mattan på bio. Veronica tyckte det var en så bra idé att hon hoppade ut genom fönstret.



(Jag har absolut inget minne av att jag har skrivigt detta men eftersom att det är min handstil måste det vart jag!)

Kommentarer
Postat av: Em

Hahahaha! Det var ju vunderbart. Vart httade du det?

2009-08-15 @ 09:59:28
Postat av: Andrea

hahaha, klockren v! xD

2009-08-16 @ 15:44:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback