Åland 4/8 - 7/8, 2009

  
1. På väg till Mariehamn. Det blåste hur mycket som helst på däck att det var näst intill omöjligt att läsa tidningen.
2. Dimma.
3. Långtråkigt? Yes!

  
1. Jag hade tidigare frågat Clarence om det fanns några affärer där han bodde men han svarade inte. Kanske inte så konstigt...
2. ...eftersom att "city" endast bestod utav en liten matvaruaffär och posten. Jag blev i alla fall väldigt snopen.
3. Anjelica och Malte på altanen.

  
1. Min, mammas och Anjelicas altan.
2. Mamma och Anjelica äter middag.
3. Min obligatoriska sol/moln bild.

  
1. Kastelholms slott.
2. Misslyckat "hoppkort".
3. Fågelbad + hus vid Jan Karlsgården.

  
1. En traditionell Åländsk midsommarstång vid Jan Karlsgården.
2. Bomarsund.
3. Var bara allmänt fin.

  
1. Malte.
2. Halva trädgården, som vi en dag klippte och krattade.
3. Hundvakter åt "Lillen".

Kommentarer
Postat av: Em

Molnbilden var helt underbar Veronica...



Det har hänt så mycket i ditt liv som jag inte vet om!!

2009-08-13 @ 10:43:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback