Att börja studera på distans var en dålig idé redan från början!

Jag skulle precis hoppa in i duschen och sedan gå ut då jag såg att posten hade kommit.
Nu är jag så sjukt arg att jag inte har lust att göra någonting längre!

Fick ett brev från min mentor:

"Hej Veronica,

Vid genomgång av vår närvaro rapportering har jag funnit att du inte har gjort dina närvarouppgifter enligt anvisningarna. Jag har ett flertal gånger försökt få kontakt med dig utan att lyckas.

Våra direktiv är att en elev som är frånvarande från kursen utan giltigt skäl skall avregistreras. Därför är det mycket viktigt att jag så snart som möjligt får kontakt med dig, oavsett vilket skäl till din närvaro är.

Vänliga hälsningar
MENTOR NAMN"


VAD ÄR HANS PROBLEM? Vadå "Jag har ett flertal gånger försökt få kontakt med dig utan att lyckas"?! "Våra direktiv är att en elev som är frånvarande från kursen utan giltigt skäl skall avregistreras"???

1. Jag har svarat på precis vart enda mail han någonsin skrivigt till mig!
2. Jag har ett flertal gånger sagt till honom att jag ska resa bort och därmed ska ta en paus i mitt studerande. DÄRFÖR har jag inte gjort några närvaroprov OCH DET VET HAN!!
3. Han har svarat att jag redan ÄR avskriven från kursen så varför fortsätter han skriva mail och skicka brev till mig?

VAD FAN ÄR HANS PROBLEM?


Kommentarer
Postat av: Etikett Emelie

Låter konstigt =/...

2009-12-03 @ 19:41:17
URL: http://etikettemelie.blogg.se/
Postat av: Ellen - ellastankar.blogg.se

Svar: Ja inte fööör manga antar jag. Hehe.

MM jag vet, det är dyrt att aka tag tyvärr. Men det är alltid sa - inrikesresor är dyra men utlandsresor är ibland riktigt billiga. Skumt!



Hm kul typ det där. Vad mer kan du göra liksom?

2009-12-03 @ 20:06:49
URL: http://ellastankar.blogg.se/
Postat av: amanda

fyfan vad irriterande.. usch.

2009-12-03 @ 21:16:01
URL: http://ichglaubandich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback