Kay, jättespindel och scones.

Inatt jag hade en helt oförståelig dröm. Jag var ihop med Kay från The Detecors. Han var jätteblyg och jag skämdes alltid för honom. Sen hade jag en stor spindel med kaktuskropp på mitt datorbord. Och jag var rädd att den skulle hoppa på mig hela tiden så jag bestämde mig för att kasta knivar på den. Men det gjorde jag aldrig eftersom att Anjelica ville sova bredvid knivarna. Sen somnade hon i en våningsäng som stod bredvid min egna säng. På morgonen åt vi alla scones och jag skämdes mer än vanligt då Kay skulle bre smör och marmelad på sin scone. Han visste nämligen inte hur man gjorde.

Bortsätt från att ingenting var logiskt var det en genska mysig dröm, haha!


Kommentarer
Postat av: amanda

hahahah så sjuk dröm! :D

2009-12-28 @ 22:55:43
URL: http://ichglaubandich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback