Rob, Andrea, dålig uppdatering.

Igår kom Rob över. Vi kollade på "Galen i Kärleken" och "Eagle Eye" och pratade tills klockan han bli runt tre. Eftersom att vi somnade sent gick vi upp sent (eller tidigt för Rob som vanligtvis sover till tre på dagarna). Vi käkade frukost och jag tog en dusch. Rob åkte för en halvtimma sedan och jag ska snart börja göra mig iordning för jag ska vara hos Andrea klockan tre. Vi ska käka middag, se på film och prata. Hon ska även få en tidig inflyttningspresent eftersom att jag redan flyttat till Tyskland då hon flyttar (vilket är ganska tråkigt eftersom att jag ville vara med under hennes flytt).

Och imorgon åker jag till farmor för att sedan åka till Sirpa för att fira nyår. Så det kommer bli ganska dåligt med uppdatering de kommande dagarna. Just so you know (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback