To do!

Nu ska jag göra en sån här fin liten "kom ihåg" lista som jag såg att Amanda hade gjort för några dagar sen!

Fredag:

[ ] Köpa ett smycke
[ ] Träffa Jozzo
[ ] Börja skriva packningslista
[ ] Ringa min mentor
[ ] Tvätta
[ ] Ringa farmor
[ ] Dammsuga

Lördag:
[ ] Kicks + Clas Ohlson med Anjelica
[ ] Baka lussebullar
[ ] Skriva klart packningslista
[ ] Träffa Rob
[ ] Börja packa

Söndag:

[ ] Träffa Emelie 
[ ] Packa
[ ] Träffa Andrea
[ ] Föra över musik till telefonen
[ ] Städa

Måndag:
[ ] Skicka iväg Agatas julklapp
[ ] Packa och fixa det sista
[ ] Ladda alla batterier
[ ] Ladda mobilen
[ ] Tyska

Tisdag:
[ ] Vattna blommorna
[ ] Tänka endast positiva tankar inför flygresan - för första gången i hela mitt liv är jag livrädd inför flygresan!
[ ] Åker till Teneriffa

Kommentarer
Postat av: amanda

jag har inte hunnit fatta att du också ska iväg, haha! ska se om jag kan skicka över en pdf till dig nu.

2009-12-04 @ 17:10:34
URL: http://ichglaubandich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback