- Minnen!

God Afton!
I Oktober förra året försökte jag förtränga ett minne vilket jag tillslut lyckades med. Jag glömde helt bort det, till för någon timma sedan då jag kollade i min strumplåda. Jag fick en klump i halsen och ville bara gråta.

Jag minns när jag fick de båda sakerna. Den röda lappen är egentligen inte en lapp, utan på baksidan sitter det tändsticker. Innan den 19 Augusti stod det ingenting på den, men nu står det "Beatsteaks, best band in the world". Tändaren fick jag på ett café. Han som gav mig den hade lagt fyra tändare på bordet för att se vilka som funkade, och vilka som inte funkade. När jag provade en och den funkade gav jag tillbaka den men fick svaret "Keep it, so you won't forget me!".

Den personen är en utav de mest underbara, roliga och trevliga personen jag någonsin träffat, eller så är det bara mitt minne som sviker! Jag saknar honom i alla fall jätte mycket! Vad mycket en liten töntig tändare och några tändsticker kan framkalla egentligen!

Och så var jag tillbaka på ruta ett, börja förtränga och glömma bort allt igen. Eller så försöker jag att leva med det helt enkelt , jag tror jag ska köra på det sistnämnda, slipper man gå igenom en jobbig "förtränga"-fas!


Kommentarer
Postat av: amanda

jag fick gåshud av det där, utan att jag ens var med.

på tal om att hitta saker. jag kollade igenom min gamla jacka jag inte har haft på ett år, och vad tror du inte jag hittar i den? tändstickor (haha, vanligt?) från vårt hotell i frankfurt.

2009-02-05 @ 12:01:00
URL: http://ichglaubandich.blogg.se/
Postat av: sussie

var det en kille som var med i något band eller?

Du klanske träffar honom igen

2009-02-07 @ 10:39:02
Postat av: [email protected]

förtränga är omöjligt, för sen när man väl mår dåligt, kommer det tillbaka. leva med det är nog bäst. fast det kan suga arsle ibland. :p

2009-02-07 @ 22:33:23
URL: http://eakruse.blogg.se/
Postat av: Alexandresen

Var hände de hära? =)

2009-03-27 @ 15:31:02
URL: http://alexandresen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback