Äntligen!

God Morgon!
Nu när jag har ett jobb har jag verkligen lärt mig att uppskatta helgen! Inte ens när jag gick i skolan uppskattade jag helgen såhär mycket. Och det är konstigt eftersom att mitt jobb är så lätt och skolan var så svår. Idag följer även mamma med att gå ut med Emma i eftermiddag. Trotts att jag uppskattar helgen så hemskt mycket så ska jag erbjuda min hjälp imorgon morgon, eftersom att Emmas matte har influensan.

Imorgon är det planerat att jag och Andrea ska på Cosmonova, något vi "gav" varandra i julklapp förrförra julen. Så det är verkligen på tiden nu. Jag ska kolla upp tider och priser så fort jag kommer hem från morgon promenaden!

Kap3 &4 av Andrea's projektarbete kom även igår, eller jag vet inte riktigt om jag kan säga så. Hon hade ju glömt att bifoga självaste arbetet. Så Andrea, ja, du måste verkligen ha vart trött ;D Haha, men det var lite kul när jag öppnade mailet i morse. Har stora förväntningar på att äntligen få fortsätta läsa, och inser att hon glömt att bifoga och jag kunde inte gör annat än att skratta åt mig själv!

Det är inte sol ute, men ändå är jag på jätte bra humor, kanske på grund av Snook's underbara låt Såpbubbler.


Nej, nu känner jag att min mage behöver få lite mat i sig!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: amanda

svar: okej, jag visste inte om du skulle få för dig att uppdatera någon av dem igen. men isåfall tar jag bort dem! 8D

själv har jag inte så jag får mail, utan jag har som en rutin att gå in på bloggkoll och kolla om det har kommit in något nytt.

2009-02-27 @ 09:51:38
URL: http://ichglaubandich.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Gillar låten!

2009-02-27 @ 12:11:09
URL: http://teps.blogg.se/
Postat av: Andrea

jävlar, skickar på en gång xD

2009-02-27 @ 14:11:17
URL: http://eakruse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback