Dagens (och gårdagens) bilder!

Dagens och gårdagens bilder.
  
1. Jag ser mycket förförisk ut, haha!
2. Anjelica har mycket konstiga och mystiska saker som ska säljas på loppis i morgon. Den här koppen/muggen ser ut som en äkta vikinga mugg!
3. Min Children of Bodom tröja jag trodde att jag hade kastat när Andrea hjälpte mig att rensa min garderob. Men jag hade inte hjärta till att slänga den. Har allt för många minnen med den.

  
1. Såhär fint ihopskrynklat låg mina byxor i morse, man ser att jag använda samma taktik när jag har tagit av mig dem. Även fint att de ligger på en liten rad.
2. Melon glass, helt klart den godaste smaken, ever!
3. Kändes nödvändigt med en close-up!


Kommentarer
Postat av: Andrea

förrädare! trodde också att du kastat den där tröjan ;D

2009-02-27 @ 20:07:56
URL: http://eakruse.blogg.se/
Postat av: amanda

jag må ha extremt dålig humor, men kortet med byxorna var galet roligt! 8D

2009-02-27 @ 20:49:01
URL: http://ichglaubandich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback