Destruktiva drömmar!

God afton!
För någon timma sedan, då jag duschade lade jag märke till att jag har rivsår överallt på benen, vänster överarm och i nacken. Jag blev absolut livrädd!
Jag kan ju inte minnas att jag har kliat/rivit på mig själv, så jag tror helt ärligt att jag drömmer destruktiva drömmar när jag sover. Det känns jätte obehagligt. Men ändå har min sömn blivigt bättre de senaste veckorna, den är inte lika ojämn och jag vaknar inte lika ofta. Och jag är inte i värsta depressionen, och jag mår bra på min vakna tid, men när jag sover verkar jag inte må så bra. Jag undrar vad det kan bero på? Och vad händer nästa gång jag vaknar? Fler rivsår? Det är nästan så att det tar emot av tanken på att sova!

Jag ska nog övertala Anjelica att få sova hos henne inatt, då kanske hon han hålla lite koll på mig, hoppas jag. Hennes sömn är ju lite tyngre än min, men det ska nog gå bra!

Nej, nu ska jag ta och göra mig en kopp te, äta ett päron och kolla i de nya klädeskatalogerna som kom hem idag. Jag behöver nya byxor och är i akut behov av nya strumpor.

Good Night and Sleep Tight!

Kommentarer
Postat av: amanda

shit, vad läskigt. jag brukar också ha rivmärken när jag vaknar, men jag vet åtminstonde att det är gonzo's fel.

2009-02-03 @ 11:46:32
URL: http://ichglaubandich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback