Din personlighetstyp!

Gjorde ett test om personlighet på den här sidan. Och de flesta sakerna passade faktiskt in på mig ganska bra. Men de här med karriärerna, det känns inte som om något utav dem är vad jag vill bli! Det skulle ju vara kul att vara musiker eller artist, men det lär ju aldrig hända.

Din personlighetstyp:

Entusiastiska, kreativa och idealistiska. Kan göra nästan allt som intresserar dem. Socialt begåvade. Måste leva sitt liv i enlighet med sina värderingar. Entusiastiska inför nya idéer, men blir uttråkade av detaljer. Flexibla och öppna för argument. Många och varierade talanger och fritidsintressen.


Karriärer som skulle kunna passa dig:

Skådespelare, journalister, skribenter, musiker, konstnärer, konsulter, psykologer, entreprenörer, lärare, personalvetare, politiker, diplomater, TV-reportrar, marknadsförare, forskare, säljare, artister, präster, PR-ansvariga, sociologer, socialarbetare.

Om du gör testet får du jätte gärna berätta vilka karriärer vi har gemensamt, skulle vara jätte roligt att veta! =D


bilden är tagen några dagar efter att jag kom hem från Teneriffa, mars -08
vilken tur att man inte ser alla mina fräknar så bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback