Gladare!

På endast tio minuter har hemtelefonen ringt tre gånger. Första gången från Glocalnet, sen pappa och sedan från säkerhetsföretaget G4S. Alla dessa telefonpratande försäljare!

Jag älskar att gå upp tidigt, man känner sig riktigt nyttig, och gladare! Det skönaste är att jag faktiskt blir trött på kvällen, och vill gå och lägga mig, så var det inte förut!

Apropå ingenting så åt jag semla till frukost!

Anyway, nu ska jag börja göra mig i ordning för att kunna börja tjäna lite pengar! På vägen hem ska jag även gå förbi Nordea för de har dragit för mycket pengar från mitt konto den här månaden!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: amanda

jag har börjat vakna tidigt, det är lite irriterande. kan knappt sova till längre än 9 längre. vaknade halv nio imorse, och då somnade jag ändå inte förrens vid 2 inatt.

2009-02-25 @ 10:03:44
URL: http://ichglaubandich.blogg.se/
Postat av: Andrea

håller med dig, man känner sig hälsosammare av att gå upp tidigt :)

2009-02-25 @ 15:56:10
URL: http://eakruse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback