God Morgon!

God Morgon!
Lördag idag! Jag tänkte att det kunde bli skönt med en sovmorgon efter att ha gått upp tidigt hela veckan. Men min syster hade andra planer, för 07.42 smsar hon ett onödigt sms som väcker mig. Efter det lyckades jag inte somna om, så jag fick upp och kollade på tv. En halvtimma senare kom pappa hem, han hade vart och tränat, han hade även köpt färsk croissant till mig på bageriet runt hörnet.

Jag drömde även om en från mitt högstadie som är två år yngre och är min kompis lillebrors kompis. Han bodde i ett stort slott och hade massa hästar och jätte stor trädgård! Det var i alla fall skit coolt, men det kändes alltid som om något hemskt skulle hända dem snart. Jag kan inte riktigt minnas vad, men hemskt var det.
Men ändå inte mardröms hemskt, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback