Jag skulle inte ätit oliver!

Hej!
Jag har mycket kläder, och jag har försökt att rensa ut, men det slutar alltid med att endast två-tre tröjor försvinner när jag har minst femton jag inte använder. Det är bara så att jag har för mycket minnen med de flesta kläderna.
Jag har haft några på vissa konserter, fått en på en signering, köpt några utomlands eller helt enkelt, den är bara för snygg för att göra sig av med...
Man kan komma på så många usla ursäkter för att slippa göra sig av med kläder. Femtioelva tröjor och tre par byxor, kanske borde jag slösa kommande pengar på ett par nya byxor som jag faktiskt vill sätta på mig?

Igår, halv tolv blir jag jätte sugen på oliver, så jag satte mig i sängen, läste gårdagens DN och åt oliver. Jag kände redan då att det gjorde ont i halsen när jag åt dem, men jag brydde mig inte så mycket! Men jag borde inte ätit upp dem, för nu har jag hur ont i halsen som helst och jag vill inte ens tänka på oliver!

Nu ska jag tömma diskmaskinen och sen försöka hitta/komma på vad jag ska äta till lunch! Jag har börjat äta precis vid halv tolv-tolv nu för tiden, skönt att komma in i någon slags rutin!

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Mathilda

klädbytarkväll?

2009-02-11 @ 13:19:44
Postat av: Andrea

Oliver xD

2009-02-12 @ 11:59:55
URL: http://eakruse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback