Jobben rullar in som det ska, det går bra nu!

Ikväll ska jag lägga mig tidigt, alltså så fort jag skrivigt det här inlägget och fixat iordning mig. Jag är så otroligt trött idag och jag vet inte vad det riktigt beror på.

Mitt jobbsökande går excellent, en jobbintervju är redan inbokad, och två andra är intresserade av att få komma i kontakt med mig. Feels great!
Alla är barnvaktsjobb såklart, kanske inte det bästa, men det är i alla fall något. Nu är det bara att hålla tummarna på att de tycker jag är något att ha, haha!

Imorgon kommer Theo hem till mig på fika! Får se om jag hittar något mums i frysen, annars får jag pallra mig ut till ICA och köpa något nyttigt och gott.

Nu ska jag sova, god natt och sov gott :*

Kommentarer
Postat av: sussie

Det är jättebra jobbat// Kram

2009-02-07 @ 10:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback