Last.fm - Vecka 5!

Hej hallå!
Jag vet inte riktigt om det här är av ert intresse men jag hade tänkt börja lägga upp vare veckas top ten last.fm. För er som inte vet vad last.fm är för något så är det en sida på Internet som "skrobblar" all musik du lyssnar på. Så alla musik du lyssnar på via ditt musik program på datorn kommer upp på sidan.
Där kan du sedan se hur mycket du har lyssnat på alla band/låtar. Du kan också kommunicera med andra och prata musik och såklart vardagliga saker. Jag har träffat många helt fantastiska människor därifrån!

Det här är från vecka 5, alltså förra veckan.



Unique Artists: 123
Total Tracks: 517
Total Plays: 829
(Ni får ursäkta den otroligt kassa bilden, men det är svårt att få den att se "klar" ut!)

När jag första gången hörde talas om last.fm kändes det nästan som en pinsamhet om jag inte skulle skaffa det, eftersom att jag är ett sånt musik fan. Men jag förstod mig inte på det så jag skapade en nya användare i September 2007 som jag fortfarande är aktiv med.

Last.fm är även den Internet sida jag är mest aktiva på, utav alla sidor jag har ett account på. Så om man verkligen vill ha kontakt med mig är det till last.fm man ska gå, haha!
http://www.last.fm/user/Joenica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback