Lik-foundation, utväxt och Rheinkultur!

Som de flesta vet så är ju jag ett stort Tyskland fan. Och enligt mig är det mycket bra som kommer från Tyskland, men en sak som de verkligen misslyckats med är foundation! Dock om man ska på en halloweenfest utklädd till ett lik, så är Tyskland the land to buy it from!

 
(det här är big no, no!)

Jag har även fått en väldigt lång ut växt som jag måste göra någonting åt. Rättare sagt, jag måste göra något åt de färgade håret, eftersom att jag än en gång vill bli blond!


Och jag kanske ska på Rheinkultur i sommar, så nu är jag väldigt happy happy!
 

Kommentarer
Postat av: Simon

Aah, some Rheinkultur pictures! Does "Och jag kanske ska på Rheinkultur i sommar, så nu är jag väldigt happy happy!" mean "If i could go to Rheinkultur this summer, I would be very happy?" :D



mfg

2009-02-09 @ 13:56:22
URL: http://www.flickr.com/photos/simonstoelben/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback