Lite om gårdagen!

God Morgon!
Igår var jag för lat för att lägga över kamerabilderna till datorn, så jag gjorde det precis. Och jag åt en jätte god lunch och läste Hemma i HSB och kollade i de nya Sembo katalogerna som vi hae fått. Jag har hittat billiga resor till både Riga (som jag och pappa ska till i sommar) och till Gdynia (där min kompis bor) och Berlin.


En kompis skrev även till mig här om dagen att han på nyårsafton helt random gått till en club där ingen mindre än Torsten och Arnim från Beatsteaks DJ'ade. Och att Torsten DJ'ade där varje månad och att han kallade sig "DJ Totze Trippi". Så nu måste jag ju åka till Berlin, haha!

Efter att gått omkring i en timma och klagat på hur ont jag hade i armvecket märkte jag att jag hade rivsår där. Jag vet inte hur de har kommit dit för nu har jag nämligen klippt mina naglar så att jag inte ska kunna riva mig själv i sömnen. Men idag kliar det inte längre, men rivsåren ser verkligen fula och hemska ut!

(det ser värre ut i dagsljuset, men skyll på min kamera!)

Igår följde jag även med Anjelica till ringen och luktade på en massa parfymer. Den här gången lyckades jag stanna inne på Kicks utan att få ont i huvudet eller andningssvårigheter. Skönt.

Kommentarer
Postat av: Anjelica

Åhléns :P sak samma men ändå hehe

2009-02-07 @ 23:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback