Metro Station

Igår var det Metro Station på Debaser Slussen med Andrea, Cecilia och hennes två kompisar. Bandet var helt fantastiska live, det tråkiga var bara att de endast spelade i 30 minuter, vilket är alldeles för lite. De spelade inte ens "True to Me", eller några låtar från deras B-sidor från deras singlar. Så det gjorde mig lite smått besviken. Och jag kände mig inte jätte bekväm i att det endast vara massa små emos där! Metro Station är i alla fall ett band jag skulle kunna se live igen!

Efter gick vi till donken och jag hade "Control" på hjärnan, och sjöng, dock i målbrotts röst! Så jag ska väl inte vara så jätte förvånad över att jag har ont i halsen idag! Vi gick även och sköng på "Shake it" hela tiden! Eller "MilkSHAKE it, shake it", som Andrea så fint sade det!


(synd att kvaliten är kass)

Kommentarer
Postat av: Emerie

Åh, vilka låtar spelade de? :)

2009-02-09 @ 15:54:40
URL: http://emerie.blogg.se/
Postat av: Andrea

Haha, det var faktiskt Cecilia som kom på "MilkSHAKE it", men det var så jädra bra att jag var tvungen att göra en stor grej av det ;D

2009-02-10 @ 19:51:48
URL: http://yokimon.blogg.se/
Postat av: IDA

Jag hade velat vara där!



Keso? Det var nåt nytt! Jag har visserligen aldrig smakat keso men blandingen kan jag tänka mig är ovanlig. Jag vågar inte smaka Keso, det ser.. inte så gott ut. Men jag vet, det är bara jag som är barnslig och inte vågar smaka. Borde göra det!

Och drömmen ja, den var helt störd! Hahaha :'D

2009-02-10 @ 20:35:46
URL: http://iiea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback