Paket-införskaffning!

Tre bilder från Metro Station i Söndags. De två första är tagna av Cecilia medens det sista är tagen av någon random brud som stod i närheten!
  

När pappa kom hem idag så spelades "Shake it" på datorn och han kände igen det och tyckte det var bra. Han hade visst hört den på radio flera gånger!
Blev ganska förvånad faktiskt!

Har fortfarande inte fått något samtal från mitt morgon jobb, känns lite små surt eftersom att jag hade förväntat mig ett samtal så att jag kanske kunde börja jobba redan den här veckan!

Imorgon ska jag och Jozzo till stan. Hon ska försöka hitta ett födelsedags paket till hennes lillebror Sebbe, medens jag måste hitta ett paket till min lilsis som fyller år första Mars. Ska försöka hitta något till mamma med som fyller år sex dagar efter Anjelica. Och om jag hittar något fint så vill jag köpa det till mamsen och papsen eftersom att de firar sin bröllopsdag samma dag som mamma har sin födelsedag! Vi får se vad jag hittar, och hur mycket pengar jag har!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback