Questions!

Den/det senaste:

Du åt: Rostad macka med ost på.

Du drack: En banan/äpple/kanel smoothie

Du kramade: Ingen aning.

Du tittade på TV med: Mamma.

Du satt vid datorn med: Jozzo, tror jag.

Du sov med: Jozzo.

Du skrattade med: Anjelica

Du brottades med: Eh, antar att det var Anjelica. Inte för att jag kan påstå att jag ofta brottas med någon över huvudtaget!

Vad ska du göra imorgon: Åka till farmor.

Vad har du gjort idag: Städat och kollat på TV.

Var det kul: Nej.

Vad vill du ha just nu: Pengar och ett hus utomlands

Vad har du för mycket av: Saker i allmänhet.

Är du singel: Ja!

Är du kär: Nej!

Vad vill du göra nu: Resa och flytta.

Planer till helgen: Är hos farmor, bio med henne på fredag.

Har du mer än 5 tröjor: Haha, ja! Extremt mycket fler, tyvärr!

Har du mer en 2 byxor: Tekniskt sett ja. Som jag använder? 2

Vill du sova nu: Nej.


Kommentarer
Postat av: Veronica

tacktack! : )

2009-02-17 @ 14:27:47
URL: http://veronicanordlund.blogg.se/
Postat av: Vera

Läskigt, jag drack också en smoothie nyss, likadan fast utan äpple! :D Gillar din blogg.

2009-02-17 @ 17:38:37
URL: http://asenseofvera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback