Sommar! Riga vs Göteborg!

De senaste veckorna har jag vart riktigt asocial på bilddagboken, jag vet inte om det är för att texten inte funkar som det ska, eller om jag bara är för lat för att ladda upp bilder där. Jag chansar på det förstnämna.

Imorgon börjar, tekniskt sett, våren. Och jag tror nästan att klimatet verkar vara medvetet om det eftersom att solen skiner och snön snart är borta. Jag längtar egentligen inte till våren, men ju snabbare den kommer, ju snabbare kommer sommaren. Och apropå sommaren, jag började precis tänka på campingen i Köln förra året. Gud vad jag saknar den. Dit skulle jag verkligen vilja åka tillbaka!

Men det känns ändå skönt att jag ska spendera årets sommar hemma i Sverige. Kanske blir det en kort resa till Riga med pappa, men jag är ärligt inte så jätte sugen på det. Först och främst vill jag inte till Riga, jag ville det förut, men det var endast för att jag ville bort från Sverige. Och jag tänker fortfarande "Lägg pengarna på Teneriffa resan istället". Jag vill ha en skön och bekväm sommar, hemma, i Sverige. Kanske Göteborg!


Kommentarer
Postat av: amanda

svar: visste du inte det? jag har iofs bara jobbat i tre veckor nu. jag jobbar på ett litet fik/restaurang (det är typ både och) i båstad. diskar och plockar disk från borden. inte det minsta kul och det är väldigt stressigt. men jag tjänar iaf pengar!

2009-02-28 @ 10:38:03
URL: http://ichglaubandich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback