The Gaslight Anthem + Eastman!

Tidningar är verkligen ute för att hämnas på mig för något jag inte vet varför. Idag spelar The Gaslight Anthem på Debaser Slussen, är jag där? Nej! Men tidningarna vill inte sluta skriva om det. Igår i City hade de intervjuat sångaren, och både i den och dagens tidning har det vart en liten reklam ruta för deras konsert! Vad har jag gjort för att förtjäna detta? Haha!

Plus att jag nu har en tid hos Eastman på Måndag, första tanden ska dras ut. Efter det kommer vi tillsammans bestämma en ny tid för när den sista tanden ska dras ut. Och såklart när tandställningen ska in. Mina planer på att åka till farmor och stanna hos henne krossades så jag är tvungen att åka till Eastman på Torsdag eftermiddag. Eftersom att det var ett par år sedan jag sist drog ut en tand så ville de först låta mig prova lustgas. Vilket jag tycker känns onödigt eftersom att jag redan dragit ut en tand med hjälp utav det.

Nu ska jag ringa ett samtal angående jobb intervjun imorgon!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Saara

tack :) !

2009-02-18 @ 06:05:19
URL: http://silkesband.blogg.se/
Postat av: josefine

sv; jaa riktigt äckligt :P

2009-02-18 @ 11:18:07
URL: http://pinksnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback