Update; 17 februari

Jag har inte varit så jätte aktiv med mitt bloggande de senaste dagarna men det kan nog bero på att jag faktiskt försökt vara ifrån datorn i ett försök att ja, sluta sitta här så mycket! Även om jag hade velat sitta här mer så har datorn fått för sig att alltid vara seg, så allt tar dubbelt så lång tid nu för tiden.

Och jag skriver inte lika mycket detaljerat som förut. Jag har verkligen fastnat med det här som short updates, att alltså bara skriva vad som hänt i stort.

- Igår klippte jag av mina Sweden Rock Festival armband och nu känns det jätte tomt. Det ena har jag haft sedan 2006 och det andra var från förra sommaren. Men det känns ändå skönt. Dock ser det ganska fult ut för jag är helt blek där armbanden tidigare suttit.

- Jag har blivigt helt kär i smoothies, så mamma hade köpt högvis med frukt igår så det lär nog bli ganska mycket smoothies nu! Mums!

- Imorgon ska jag på en till intervju, men den här gången har det inte med barn att göra. Men det går att jämnföras med barnvaktsjobb.

- Idag har jag även fullt upp - med städning. Dammsuga, torka alla fönsterbrädor, vattna blommorna, och kasta papper till pappersinsamlingen.

- Jag lyckades äntligen få tag på "Watchout! There's Ghosts"'s skiva "Ghost Town", den är helt sjukt fantastisk! Precis något i min smak!

- Baumann är nog död!

Kommentarer
Postat av: amanda

r.i.p baumann :c

2009-02-17 @ 12:18:44
URL: http://ichglaubandich.blogg.se/
Postat av: Andrea

Har du misskött baumann? you bastard! :p

2009-02-19 @ 10:34:57
URL: http://eakruse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback