Update nr2 och tre bilder!

Jag och Anjelica tog lite bilder igår. Vi ser precis ut som vanligt!
  

Update nr 2:
- Igår fick vi en lapp där det stod att vi inte fick slänga våra sopor i sopnedkastet eftersom att det var strejk och vi har en maskin som fixar att soppåsarna kommer i rätt "fack". Men idag var strejken slut så nu kan vi äntligen kasta påsarna.

- Om två-tre timmar får jag reda på om jag fått onsdag/torsdag morgon jobbet!

- Nu har jag 0 Ben & Jerry's glassar kvar.

- Blink-182 is back together, efter fem års skilda vägar! Det är stort!

Kommentarer
Postat av: amanda

nu fattar jag! 8D är inte så insatt i blink 182's liv, men alla har skrivit om det, och jag har inte fattat någonting. jag visste inte att dem inte hade varit tillsammans på fem år. aja, nu förstår jag allas lycka. :'D

2009-02-10 @ 16:09:38
URL: http://ichglaubandich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback