Update!

En liten update:
- Hade beslutsångest igår, att inte ens kunna bestämma vilja strumpor man ska ha på sig gör en absolut galen! Men nu är det bra igen. Hade inga problem med att välja strumpor idag!

- Eftersom att Ben & Jerry glassen bara kostar 35 svenska kronor på ICA den här veckan så har jag en "Bohemian Raspberry" och en "New York Super Fudge Chunk" i frysen (läs: hade en "Bohemian Raspberry" ).

-
Jag har totalt tretton namn jag vill döpa mina barn till dilemmat är bara att jag inte vill ha så många barn! Och de flesta namnen är ganska unika och jätte svåra att sätta ihop till ett! Men jag lyckades, igår, när jag inte kunde sova! Det dumma med att göra sånt på kvällen är att man aldrig kommer ihåg dem till dagen efter.

- Jag ska på en till intervju imorgon! Hur bra som helst, och det bästa är att det är super nära min lägenhet!

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Also ich habe uns eine Festival in Berlin gefunden! Ja, es ist Wahr, Zita Rock Festival, det du du! Lineupen är som följer: Unheilig, Oomph!, Project Pitchfork, Diary Of Dreams, Zeraphine, Tanzwut. Låter väl -jätteroligt- eller hur? ;)



Jag skulle kunna gå bara för Zeraphine.



Lycka till med arbetsintervjun!

2009-02-10 @ 13:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback