Utmaning!

Har blivit utmanad av Denise!

- Gå in i mappen mina bilder
- Gå till den sjätte mappen och välj därefter den sjätte bilden i den mappen.
- Visa bilden på bloggen och skriv något om den.
- Invitera sex stycken nya till att vara med på utmaningen.
- Länka till dem, och låt dem veta att de är utmanade.



Jag har inga mappar i "Mina Bilder" eftersom att jag har för lite plats för det på datorn, men jag tog den sjätte bilden utav de få bilder jag har där.
Det här är "The Detectors" som är ett utav mina favoritband. Anledningen till att jag har just den här bilden sparad är för att de är i samma köpcentrum i Kiel som jag var i två gånger förra sommaren!

Jag utmanar:
Andrea
Emelie
Ida
Amanda
Sanna
Mille

Kommentarer
Postat av: IDA

Ska göra den! :D

2009-02-05 @ 11:36:20
URL: http://iiea.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Har inga bilder på datorn, mohaha ^^

2009-02-06 @ 18:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback