- "I don't care"-period

Jag tog precis bort min blogg på metrobloggen.se, kändes så extremt onödigt att ha kvar den bara för att. En annan sak som är riktigt onödigt är att skriva "extremt" hela tiden, vilket jag gör, haha!

Om drygt en timma börjar min Tyska, och helt ärligt är jag så opepp det bara går att bli! Jag har verkligen tappat så mycket på senaste tiden. Och jag är inne i en "I don't care"-period, och jag tror inte jag behöver förklara vad det är för en slags period! Det känns jätte hemskt att erkänna men jag bryr mig bara om två saker just nu: Musik och att komma ner till min normalvikt (vilket inte alls går bra).

Uppmuntra mig för jag är inne i en extremt tråkig period och tappar snart livsgnistan. Okej, de där var lite för drastiskt, livsgnistan lär jag aldrig tappa, det har jag ingen lust med. Men få mig motiverad till att skaffa ett vettigt liv! Eller ge mig ett jobb!

Anyway, nu måste jag börja sätta på mig lite varmare kläder, sitter just nu i t-shirt och shorts. Ska lägga i en tvätt innan jag beger mig till Tyskan.

Jag bjuder på två ganska ny tagna foton!
 

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback